Lediga jobb som Inköps- och orderassistenter i Upplands-Bro

Se lediga jobb som Inköps- och orderassistenter i Upplands-Bro. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Upplands-Bro som finns hos arbetsgivaren.

Logistikkoordinator till Kamux – Kungsängen

Ansök    Maj 9    Kamux AB    Inköpsassistent
Nordens största företag för handel med begagnade bilar växlar upp. Kamux växer och etablerar ett Inköpscenter i Kungsängen. Vill du vara med och utvecklas tillsammans med oss? Vi söker nu en strukturerad, serviceinriktad och lösningsorienterad logistikkoordinator som gillar att arbeta i team och har en bra känsla för bilaffärer. Är detta du? Skicka in din ansökan redan idag! Dina arbetsuppgifter Som logistikkoordinator ansvarar du för att stödja våra bi... Visa mer
Nordens största företag för handel med begagnade bilar växlar upp. Kamux växer och etablerar ett Inköpscenter i Kungsängen. Vill du vara med och utvecklas tillsammans med oss? Vi söker nu en strukturerad, serviceinriktad och lösningsorienterad logistikkoordinator som gillar att arbeta i team och har en bra känsla för bilaffärer. Är detta du? Skicka in din ansökan redan idag!

Dina arbetsuppgifter
Som logistikkoordinator ansvarar du för att stödja våra bilinköpare vid bedömningar och eventuella prisjusteringar i samband med inköp av bilar från både privatpersoner och bilhandlare. Du säkerställer också att rätt kostnader kopplas till varje fordon och hanterar all logistik kring fordonens transport och fördelning till våra butiker runt om i Sverige. Rollen innebär daglig kontakt med kunder och transportörer främst via telefon men även mail samt internkommunikation med våra inköpsteam. Du har också ett övergripande ansvar för effektiv och korrekt logistikhantering av alla inköpta fordon.

Vi erbjuder dig
Hos oss på Kamux får du en utvecklande roll i ett av Nordens snabbast växande bilföretag. Du blir en del av ett engagerat team där samarbete och högt tempo går hand i hand med en positiv och stöttande arbetsmiljö. Vi värdesätter din utveckling och erbjuder både introduktion och möjlighet att växa inom organisationen. Tjänsten är på heltid med placering vid i Kungsängen, startdatum enligt överenskommelse.

Vi söker dig
Du trivs i ett högt tempo och är en person som får saker att hända. Du har en god kommunikativ förmåga och gillar struktur och samarbete. Du har ett kundfokuserat förhållningssätt och är trygg i att fatta beslut i dialog med både kunder och kollegor. Du arbetar noggrant, är van vid digitala system och har ett prestigelöst sätt som passar i team. Erfarenhet från bilbranschen, logistik, inköp eller transport är ett meriterande men inget krav.

Ansök redan idag!
Vill du vara en del av vårt framgångsrika inköpsteam? Tveka inte att skicka in ditt CV och personliga brev via länken nedan så snart som möjligt, men senast den 7e juni. Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. För mer information, kontakta vår inköpschef Linus Söderberg, [email protected].
Välkommen till Kamux – tillsammans skapar vi framtidens bilaffärer! Visa mindre

Inköpskoordinator

Ansök    Nov 13    Randstad AB    Inköpssekreterare
Arbetsbeskrivning SMD Logistics AB söker nu en engagerad och självgående inköpskoordinator med fokus på inköp. Som en del av vårt dynamiska team kommer du att spela en viktig roll i vår verksamhet. Det är en spännande möjlighet att bli en del av ett framstående logistikföretag. Dina huvudsakliga ansvarsområden som Inköpskoordinator kommer att vara att planera och genomföra inköp av varor från våra uppdragsgivare till vårt lager. Du kommer vara en viktig ko... Visa mer
Arbetsbeskrivning
SMD Logistics AB söker nu en engagerad och självgående inköpskoordinator med fokus på inköp. Som en del av vårt dynamiska team kommer du att spela en viktig roll i vår verksamhet. Det är en spännande möjlighet att bli en del av ett framstående logistikföretag. Dina huvudsakliga ansvarsområden som Inköpskoordinator kommer att vara att planera och genomföra inköp av varor från våra uppdragsgivare till vårt lager. Du kommer vara en viktig kontaktperson mellan våra uppdragsgivare och den interna verksamheten. Du driver det egna arbetet framåt mot uppsatta mål och har dagliga kontakter där du samordnar den löpande verksamheten och vidareutvecklar relationer. Vi söker dig som är van att hantera många kontakter med kunder eller leverantörer. Du trivs med att arbeta självständigt och är skicklig på problemlösning. Som person är du relationsskapande, positiv och har förmågan att samarbeta med andra. I ditt arbete är du ansvarsfull och mycket noggrann med detaljer, du säkerställer att hålla hög kvalitet i processerna och det egna arbetet. För att lyckas i rollen som inköpskoordinator är det också viktigt att du har förmågan att se helheten och är motiverad att bidra till effektiviseringar. Vi arbetar kontinuerligt med att utveckla vårt arbete inom avdelningen.
Ansvarsområden
Följande arbetsuppgifter kommer ingå i din roll som inköpskoordinator:
Arbeta med lagerplanering, inköp och fakturahantering
Daglig kontakt med uppdragsgivare angående den löpande verksamheten
Koordinera och övervaka leveranser samt kommunicera eventuella avvikelser till berörda parter
Administrering av priser och artikeldata samt bearbeta relevanta rapporter
Bidra till effektivisering av system, arbetsprocesser och arbetssätt


Arbetstider
08:00-17:00


Kvalifikationer
För att vara framgångsrik i rollen som inköpskoordinator ser vi att du har:
Ett par års arbetslivserfarenhet
Högskoleutbildning eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt
Mycket god administrativ förmåga
Vana att arbeta i affärssystem
Flytande svenska i tal och skrift
God förmåga att uttrycka sig på engelska i tal och skrift på ett korrekt sätt
Godkänd bakgrundskontroll

Vi ser det även som meriterande om du har: God vana att arbeta i Excel Erfarenhet av M3 Arbetat i en administrativ roll inom supply chain, inköp eller orderadministration Erfarenhet från dagligvaruhandeln

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.
Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward. Visa mindre

Inköpskoordinator

Ansök    Jul 14    Randstad AB    Inköpsassistent
Arbetsbeskrivning SMD Logistics AB söker nu en engagerad och självgående inköpskoordinator med fokus på inköp. Som en del av vårt dynamiska team kommer du att spela en viktig roll i vår verksamhet. Det är en spännande möjlighet att bli en del av ett framstående logistikföretag.  Dina huvudsakliga ansvarsområden som Inköpskoordinator kommer att vara att planera och genomföra inköp av varor från våra uppdragsgivare till vårt lager. Du kommer vara en viktig ... Visa mer
Arbetsbeskrivning
SMD Logistics AB söker nu en engagerad och självgående inköpskoordinator med fokus på inköp. Som en del av vårt dynamiska team kommer du att spela en viktig roll i vår verksamhet. Det är en spännande möjlighet att bli en del av ett framstående logistikföretag. 

Dina huvudsakliga ansvarsområden som Inköpskoordinator kommer att vara att planera och genomföra inköp av varor från våra uppdragsgivare till vårt lager. Du kommer vara en viktig kontaktperson mellan våra uppdragsgivare och den interna verksamheten. Du driver det egna arbetet framåt mot uppsatta mål och har dagliga kontakter där du samordnar den löpande verksamheten och vidareutvecklar relationer.

Vi söker dig som är van att hantera många kontakter med kunder eller leverantörer. Du trivs med att arbeta självständigt och är skicklig på problemlösning. Som person är du relationsskapande, positiv och har förmågan att samarbeta med andra.  I ditt arbete är du ansvarsfull och mycket noggrann med detaljer, du säkerställer att hålla hög kvalitet i processerna och det egna arbetet. 

För att lyckas i rollen som inköpskoordinator är det också viktigt att du har förmågan att se helheten och är motiverad att bidra till effektiviseringar. Vi arbetar kontinuerligt med att utveckla vårt arbete inom avdelningen. 

Ansvarsområden
Följande arbetsuppgifter kommer ingå i din roll som inköpskoordinator:


Arbeta med lagerplanering, inköp och fakturahantering 
Daglig kontakt med uppdragsgivare angående den löpande verksamheten
Koordinera och övervaka leveranser samt kommunicera eventuella avvikelser till berörda parter
Administrering av priser och artikeldata samt bearbeta relevanta rapporter
Bidra till effektivisering av system, arbetsprocesser och arbetssätt 


Kvalifikationer
För att vara framgångsrik i rollen som inköpskoordinator ser vi att du har:


Ett par års arbetslivserfarenhet 
Högskoleutbildning eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt
Mycket god administrativ förmåga
Vana att arbeta i affärssystem
Flytande svenska i tal och skrift
God förmåga att uttrycka sig på engelska
i tal och skrift på ett korrekt sätt
Godkänd bakgrundskontroll

 Vi ser det även som meriterande om du har: 


God vana att arbeta i Excel
Erfarenhet av M3
Arbetat i en administrativ roll inom supply chain, inköp eller orderadministration
Erfarenhet från dagligvaruhandeln 


Om företaget
SMD Logistics AB (SMD) är en konkurrensneutral logistikpartner som på uppdrag av de flesta större tobaksbolag på den svenska marknaden distribuerar majoriteten av all tobak till cirka 9.000 butiker inom svensk handel. SMD opererar sedan i början av 2016 från sin distributionscentral i Kungsängen där även huvudkontoret ligger. Antalet anställda uppgår till cirka 185. 

I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad där ansvariga rekryterare Hanna Wide ([email protected]) och Linda Cooper [email protected]) gärna svarar på dina frågor. Urval kommer att påbörjas under vecka 32.

Vi arbetar med ett kompetensbaserat urval. Om du uppfyller kriterierna ovan blir första steget i processen att genomföra två tester; ett problemlösningstest (Matrigma) och ett personlighetstest (MAP). Därefter gör vi ett första urval för att gå vidare till intervju.  Vi jobbar med löpande urval, ansök därför så snart som möjligt då tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Visa mindre

Lageransvarig för reservdelar |Stockholm | Kungsängen

Ansök    Apr 20    Manpower AB    Inköpsassistent
Vi på Jefferson Wells söker just nu dig som vill jobba som lageransvarig för reservdelar på Ocado i Kungsängen. Ocado är stolta över att få samarbeta med ICA som är Sveriges största livsmedelshandel och detta är ett väldigt spännande tillfälle för att börja på Ocado och vara med på en spännande tillväxtresa. Låter det spännande? Varmt välkommen med din ansökan! Den här rekryteringen är ett samarbete mellan Ocado och Jefferson Wells. Du kommer att bli ans... Visa mer
Vi på Jefferson Wells söker just nu dig som vill jobba som lageransvarig för reservdelar på Ocado i Kungsängen. Ocado är stolta över att få samarbeta med ICA som är Sveriges största livsmedelshandel och detta är ett väldigt spännande tillfälle för att börja på Ocado och vara med på en spännande tillväxtresa.

Låter det spännande? Varmt välkommen med din ansökan!

Den här rekryteringen är ett samarbete mellan Ocado och Jefferson Wells. Du kommer att bli anställd hos Ocado.

Vad går arbetet ut på?

I rollen som lageransvarig för reservdelar kommer du att lära dig mycket om Ocados verksamhet och hur de automatiserar sina kunders logistikflöden. Det dagliga arbetet går främst ut på att planera beställningar och tillhandahålla reservdelar samt hålla koll på lagersaldot så serviceteknikerna inte saknar någon del. Du ansvarar för problemlösning och påskyndar ibland leveranser från leverantörer samt analyserar data för bästa resultat.

Tjänsten är på heltid och dina arbetstider kommer att vara vanliga kontorstider.

Vem söker vi?

Till rollen som lageransvarig för reservdelar söker vi framför allt dig som är analytisk och handlingsinriktad person som motiveras av att få ta eget ansvar och möjligheten att få jobba med senaste tekniken. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett stort plus om du har erfarenhet av liknande roll och det är viktigt är att du är flexibel och van att anpassa dig till nya situationer. Det dagliga arbetet kräver att du är analytisk och noggrann och har en bra samarbetsförmåga med en rak kommunikation.

Vi söker dig som har bra datavana och har lätt för att sätta dig in i nya system samt är orädd för att prata och skriva på svenska och engelska.

Vi ser gärna att du har körkort då arbetsplatsen ligger i ett industriområde i Kungsängen.

Vad kan Ocado erbjuda dig?

Ocado är en arbetsgivare som månar om sina anställda på flera sätt, bland annat genom generösa personalförmåner och trygga villkor. Här präglas arbetsmiljön av bra laganda och en mångkulturell verksamhet.

Ansök idag!

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Jefferson Wells, och Ocados önskan är att alla eventuella frågor går direkt till Jefferson Wells kontaktperson Lotta Holme på telefonnummer: 08-452 3328 eller via e-post: [email protected].

Vi arbetar med löpande urval - välkommen med din ansökan så snart som möjligt!

Om Ocado

For more information on what life is really like in one of our CFCs at Ocado Engineering just click the link and watch this video https://www.youtube.com/watch?v=D2huDm7AyhA

For further information please visit our global Ocado Solutions website at https://www.ocadogroup.com/about-us/ocado-solutions

For further information please visit our global Ocado Solutions website at https://www.ocadogroup.com/about-us/ocado-solutions

Ocado is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, colour, national origin, gender, religion, age, disability, veteran's status, or any other classification as required by applicable law. Visa mindre

Inköpskoordinator

Ansök    Nov 1    Randstad AB    Ordermottagare
Arbetsbeskrivning SMD Logistics AB söker nu en engagerad och självgående inköpskoordinator med fokus på inköp. Som en del av vårt dynamiska team kommer du att spela en viktig roll i vår verksamhet. Det är en spännande möjlighet att bli en del av ett framstående logistikföretag.  Dina huvudsakliga ansvarsområden som Inköpskoordinator kommer att vara att planera och genomföra inköp av varor från våra uppdragsgivare till vårt lager. Du kommer vara en viktig ... Visa mer
Arbetsbeskrivning
SMD Logistics AB söker nu en engagerad och självgående inköpskoordinator med fokus på inköp. Som en del av vårt dynamiska team kommer du att spela en viktig roll i vår verksamhet. Det är en spännande möjlighet att bli en del av ett framstående logistikföretag. 

Dina huvudsakliga ansvarsområden som Inköpskoordinator kommer att vara att planera och genomföra inköp av varor från våra uppdragsgivare till vårt lager. Du kommer vara en viktig kontaktperson mellan våra uppdragsgivare och den interna verksamheten. Du driver det egna arbetet framåt mot uppsatta mål och har dagliga kontakter där du samordnar den löpande verksamheten och vidareutvecklar relationer.

Vi söker dig som är van att hantera många kontakter med kunder eller leverantörer. Du trivs med att arbeta självständigt och är skicklig på problemlösning. Som person är du relationsskapande, positiv och har förmågan att samarbeta med andra.  I ditt arbete är du ansvarsfull och mycket noggrann med detaljer, du säkerställer att hålla hög kvalitet i processerna och det egna arbetet. 

För att lyckas i rollen som inköpskoordinator är det också viktigt att du har förmågan att se helheten och är motiverad att bidra till effektiviseringar. Vi arbetar kontinuerligt med att utveckla vårt arbete inom avdelningen. 

Ansvarsområden
Följande arbetsuppgifter kommer ingå i din roll som inköpskoordinator:


Arbeta med lagerplanering, inköp och fakturahantering 
Daglig kontakt med uppdragsgivare angående den löpande verksamheten
Koordinera och övervaka leveranser samt kommunicera eventuella avvikelser till berörda parter
Administrering av priser och artikeldata samt bearbeta relevanta rapporter
Bidra till effektivisering av system, arbetsprocesser och arbetssätt 


Kvalifikationer
För att vara framgångsrik i rollen som inköpskoordinator ser vi att du har:


Ett par års arbetslivserfarenhet 
Högskoleutbildning eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt
Mycket god administrativ förmåga
Vana att arbeta i affärssystem
Flytande svenska i tal och skrift
God förmåga att uttrycka sig på engelska
i tal och skrift på ett korrekt sätt
Godkänd bakgrundskontroll

 Vi ser det även som meriterande om du har: 


God vana att arbeta i Excel
Erfarenhet av M3
Arbetat i en administrativ roll inom supply chain, inköp eller orderadministration
Erfarenhet från dagligvaruhandeln 


Om företaget
SMD Logistics AB (SMD) är en konkurrensneutral logistikpartner som på uppdrag av de flesta större tobaksbolag på den svenska marknaden distribuerar majoriteten av all tobak till cirka 9.000 butiker inom svensk handel. SMD opererar sedan i början av 2016 från sin distributionscentral i Kungsängen där även huvudkontoret ligger. Antalet anställda uppgår till cirka 185. 

I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad där ansvariga rekryterare Hanna Wide ([email protected]) och Linda Cooper [email protected]

Vi arbetar med ett kompetensbaserat urval. Om du uppfyller kriterierna ovan blir första steget i processen att genomföra två tester; ett problemlösningstest (Matrigma) och ett personlighetstest (MAP). Därefter gör vi ett första urval för att gå vidare till intervju.  Vi jobbar med löpande urval, ansök därför så snart som möjligt då tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Visa mindre

Bred administrativ roll till växande företag inom vitvarubranschen!

Ansök    Jun 29    Framtiden i Sverige AB    Ordermottagare
Vill du jobba i en roll där du verkligen agerar spindeln i nätet? Här får du möjlighet att arbeta som ordermottagare, kundtjänstmedarbetare, på lager och lite ekonomiska arbetsuppgifter. Låter det som en roll som skulle passa dig? Ansök idag - urval sker löpande så tjänsten kan komma vara tillsatt innan sista ansökningsdag. Dina arbetsuppgifter Som ordermottagare hos vår kund sköter du all kontakt med kunder och agenter på mail och telefon. Du ansvarar til... Visa mer
Vill du jobba i en roll där du verkligen agerar spindeln i nätet? Här får du möjlighet att arbeta som ordermottagare, kundtjänstmedarbetare, på lager och lite ekonomiska arbetsuppgifter. Låter det som en roll som skulle passa dig? Ansök idag - urval sker löpande så tjänsten kan komma vara tillsatt innan sista ansökningsdag.
Dina arbetsuppgifter
Som ordermottagare hos vår kund sköter du all kontakt med kunder och agenter på mail och telefon. Du ansvarar tillsammans med dina kollegor alla administrativa funktioner vilket innebär registrering och uppföljning av offerter, kundorders, leverantörsorders samt leveranshandlingar. Orderhantering, reklamationer och garantiärenden förekommer även mot eftermarknaden i viss mån. I nära samarbete med säljarna ser du till att prislistor och produktinformation är uppdaterade samt hjälper till att ta fram marknadsmaterial. Du kommer även på sikt att göra egna kundbesök för att skapa en närmare relation med dina kunder samt ta nya utmaningar i din roll inom försäljning. Då antalet anställda på avdelningen i Stockholm inte är så hög så kommer du inte bara att ha en administrativ roll utan dina arbetsuppgifter kommer även att innefatta: ta emot/skicka ut leveranser, plocka varor och packetera emballage inför leverans.
Om företaget
Vår kund har nyligen flyttat sitt kontor till Brunna där de idag har både kontorslokaler samt en del av sitt lager. Företaget är agent för olika köksprodukter, bland annat avfallskvarnar, diskbänkar, fläktar och kranar. Mer information ges vid en intervju.
Din profil
För att passa in i rollen har du:
• Erfarenhet av orderhantering och/eller innesälj
• Svenska och Engelska, både i tal och skrift
• Goda kunskaper i Office-paketet samt webbhantering
• God fysik
• B-körkort

Meriterande:
• Erfarenhet av vitvarubranschen
• Truckkort
• Erfarenhet av ekonomi

Som person är du hungrig, självständig och ansvarsfull. Du har ett eget driv och kan motivera dig själv i ditt jobb. Du gillar att se nya möjligheter, ge bästa tänkbara service och har ett intresse för köksprodukter, form och design.
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
• 6 månaders provanställing via Framtiden med möjlighet till tillsvidareanställning
• Omfattning: Heltid, 8-17
• Ort: Brunna, Kungsängen
• Start: Omgående

Urval sker löpande så ansök redan idag för att inte missa chansen!
Kontaktperson(er)
Fredrik Svelander

[email protected] Visa mindre

Bred administrativ roll till växande företag inom vitvarubranschen!

Ansök    Okt 19    Framtiden i Sverige AB    Ordermottagare
Vill du jobba i en roll där du verkligen agerar spindeln i nätet? Här får du möjlighet att arbeta som ordermottagare, kundtjänstmedarbetare, lagerarbetare och värd/värdinna. Låter det som en roll som skulle passa dig? Ansök idag - urval sker löpande så tjänsten kan komma vara tillsatt innan sista ansökningsdag. Dina arbetsuppgifter Som ordermottagare hos vår kund sköter du all kontakt med kunder och agenter på mail och telefon. Du ansvarar tillsammans med... Visa mer
Vill du jobba i en roll där du verkligen agerar spindeln i nätet? Här får du möjlighet att arbeta som ordermottagare, kundtjänstmedarbetare, lagerarbetare och värd/värdinna. Låter det som en roll som skulle passa dig? Ansök idag - urval sker löpande så tjänsten kan komma vara tillsatt innan sista ansökningsdag.

Dina arbetsuppgifter
Som ordermottagare hos vår kund sköter du all kontakt med kunder och agenter på mail och telefon. Du ansvarar tillsammans med dina kollegor alla administrativa funktioner vilket innebär registrering och uppföljning av offerter, kundorders, leverantörsorders samt leveranshandlingar. Orderhantering, reklamationer och garantiärenden förekommer även mot eftermarknaden i viss mån. I nära samarbete med säljarna ser du till att prislistor och produktinformation är uppdaterade samt hjälper till att ta fram marknadsmaterial. Du kommer även på sikt att göra egna kundbesök för att skapa en närmare relation med dina kunder samt ta nya utmaningar i din roll inom försäljning. Då antalet anställda på avdelningen i Stockholm inte är så hög så kommer du inte bara att ha en administrativ roll utan dina arbetsuppgifter kommer även att innefatta: ta emot/skicka ut leveranser, plocka varor och packetera emballage inför leverans.

Om företaget
Vår kund har nyligen flyttat sitt kontor till Brunna där de idag har både kontorslokaler samt en del av sitt lager. Företaget är agent för olika köksprodukter, bland annat avfallskvarnar, diskbänkar, fläktar och kranar. Mer information ges vid en intervju.

Din profil
För att passa in i rollen har du:
- Erfarenhet av orderhantering och/eller innesälj
- Svenska och Engelska, både i tal och skrift
- Goda kunskaper i Office-paketet samt webbhantering
- God fysik
- B-körkort

Meriterande:
- Erfarenhet av vitvarubranschen
- Truckkort

Som person är du hungrig, självständig och ansvarsfull. Du har ett eget driv och kan motivera dig själv i ditt jobb. Du gillar att se nya möjligheter, ge bästa tänkbara service och har ett intresse för köksprodukter, form och design.

Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, 8-17
Ort: Stockholm, Brunna

Urval sker löpande så ansök redan idag för att inte missa chansen! Visa mindre

Bred administrativ roll till växande företag inom vitvarubranschen!

Ansök    Jan 5    Framtiden i Sverige AB    Ordermottagare
Vill du jobba i en roll där du verkligen agerar spindeln i nätet? Här får du möjlighet att arbeta som ordermottagare, kundtjänstmedarbetare, lagerarbetare och värd/värdinna. Låter det som en roll som skulle passa dig? Ansök idag - urval sker löpande så tjänsten kan komma vara tillsatt innan sista ansökningsdag. Dina arbetsuppgifter Som ordermottagare hos vår kund sköter du all kontakt med kunder och agenter på mail och telefon. Du ansvarar tillsammans med... Visa mer
Vill du jobba i en roll där du verkligen agerar spindeln i nätet? Här får du möjlighet att arbeta som ordermottagare, kundtjänstmedarbetare, lagerarbetare och värd/värdinna. Låter det som en roll som skulle passa dig? Ansök idag - urval sker löpande så tjänsten kan komma vara tillsatt innan sista ansökningsdag.

Dina arbetsuppgifter
Som ordermottagare hos vår kund sköter du all kontakt med kunder och agenter på mail och telefon. Du ansvarar tillsammans med dina kollegor alla administrativa funktioner vilket innebär registrering och uppföljning av offerter, kundorders, leverantörsorders samt leveranshandlingar. Orderhantering, reklamationer och garantiärenden förekommer även mot eftermarknaden i viss mån. I nära samarbete med säljarna ser du till att prislistor och produktinformation är uppdaterade samt hjälper till att ta fram marknadsmaterial. Du kommer även på sikt att göra egna kundbesök för att skapa en närmare relation med dina kunder samt ta nya utmaningar i din roll inom försäljning. Då antalet anställda på avdelningen i Stockholm inte är så hög så kommer du inte bara att ha en administrativ roll utan dina arbetsuppgifter kommer även att innefatta: ta emot/skicka ut leveranser, plocka varor och packetera emballage inför leverans.

Om företaget
Vår kund har nyligen flyttat sitt kontor till Brunna där de idag har både kontorslokaler samt en del av sitt lager. Företaget är agent för olika köksprodukter, bland annat avfallskvarnar, diskbänkar, fläktar och kranar. Mer information ges vid en intervju.

Din profil
För att passa in i rollen har du:
• Erfarenhet av orderhantering och/eller innesälj
• Svenska och Engelska, både i tal och skrift
• Goda kunskaper i Office-paketet samt webbhantering
• God fysik
• B-körkort

Meriterande:
• Erfarenhet av vitvarubranschen
• Truckkort

Som person är du hungrig, självständig och ansvarsfull. Du har ett eget driv och kan motivera dig själv i ditt jobb. Du gillar att se nya möjligheter, ge bästa tänkbara service och har ett intresse för köksprodukter, form och design.

Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor
• 6 månaders provanställing via Framtiden med möjlighet till tillsvidareanställning
• Omfattning: Heltid, 8-17
• Ort: Brunna, Kungsängen
• Start: Omgående

Urval sker löpande så ansök redan idag för att inte missa chansen! Visa mindre

Inköpsassistenter sökes till expansivt företag inom livsmedelsbranschen.

Ansök    Maj 7    CT FOOD STOCKHOLM AB    Inköpsassistent
CT Food Stockholm AB är en ledande importör och exportör av asiatiskt livsmedel sedan 1987, främst ifrån Syd-ost Asien men även från andra världsdelar. Vi befinner oss i ett spännande expansivt skede, därmed söker vi nya positiva och engagerade medarbetare som värdesätter kundfokus, kvalitet och kompetens, och som har ambition att växa med oss.   Vi söker en/ två inköpsassistenter som kommer att assistera inköpschefen med den dagliga kontakten med leverant... Visa mer
CT Food Stockholm AB är en ledande importör och exportör av asiatiskt livsmedel sedan 1987, främst ifrån Syd-ost Asien men även från andra världsdelar. Vi befinner oss i ett spännande expansivt skede, därmed söker vi nya positiva och engagerade medarbetare som värdesätter kundfokus, kvalitet och kompetens, och som har ambition att växa med oss.   Vi söker en/ två inköpsassistenter som kommer att assistera inköpschefen med den dagliga kontakten med leverantörer ifrån Kina och Vietnam.   Tjänsten ställer höga krav på din kunskap & expertis inom de kinesiska och vietnamesiska delikatesserna samt kunskap om dessa länder & dess kultur.    Vi ser helst att du är van att jobba självständigt och är självgående, driven, samtidigt som du är kommunikativ och bra på att arbeta tillsammans med dina kollegor.     Vi söker dig som: Pratar Kinesiska/Vietnamesiska och Engelska Har kunskap inom Kinesiska/Vietnamesiska specialprodukter, kolonial såväl frystAmbitiös, noggrann, flexibel, självständig Du har datorkunskapDu har erfarenhet inom förhandling samt import & exportErfarenhet från detaljhandel eller livsmedelsbranschen är en merit men inget krav Anser du att ovanstående tjänster passar dig är du välkommen med din ansökan snarast. Vänligen respektera att vi inte tar emot frågor per telefon utan kommer att kontakta de personer vi finner lämpliga till intervju och där presentera mer utförligt om arbetsuppgifterna och svarar då på övriga frågor. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har förfallit.  Arbetstid/Varaktighet 3 månaders provanställning därefter tillsvidareanställd  Lön Individuell lön tillämpas Visa mindre

Inköpsassistenter sökes till expansivt företag inom livsmedelsbranschen.

Ansök    Dec 5    Ct Food Stockholm AB    Inköpsassistent
CT Food Stockholm AB är en ledande importör och exportör av asiatiskt livsmedel sedan 1987, främst ifrån Syd-ost Asien men även från andra världsdelar. Vi befinner oss i ett spännande expansivt skede, därmed söker vi nya positiva och engagerade medarbetare som värdesätter kundfokus, kvalitet och kompetens, och som har ambition att växa med oss.   Vi söker en/ två inköpsassistenter som kommer att assistera inköpschefen med den dagliga kontakten med leveran... Visa mer
CT Food Stockholm AB är en ledande importör och exportör av asiatiskt livsmedel sedan 1987, främst ifrån Syd-ost Asien men även från andra världsdelar. Vi befinner oss i ett spännande expansivt skede, därmed söker vi nya positiva och engagerade medarbetare som värdesätter kundfokus, kvalitet och kompetens, och som har ambition att växa med oss.
 
Vi söker en/ två inköpsassistenter som kommer att assistera inköpschefen med den dagliga kontakten med leverantörer ifrån Kina och Vietnam.

Tjänsten ställer höga krav på din kunskap & expertis inom de kinesiska och vietnamesiska råvarorna samt kunskap om dessa länder & dess kultur. 

Vi ser helst att du är van att jobba självständigt och är självgående, driven, samtidigt som du är kommunikativ och bra på att arbeta tillsammans med dina kollegor.  

Vi söker dig som:

Pratar Kinesiska/Vietnamesiska och Engelska
Har kunskap inom Kinesiska/Vietnamesiska specialprodukter, kolonial såväl fryst
Ambitiös, noggrann, flexibel, självständig
Du har datorkunskap
Du har erfarenhet inom förhandling samt import & export
Erfarenhet från detaljhandel eller livsmedelsbranschen är en merit men inget krav



Anser du att ovanstående tjänster passar dig är du välkommen med din ansökan snarast.


Vänligen respektera att vi inte tar emot frågor per telefon utan kommer att kontakta de personer vi finner lämpliga till intervju och där presentera mer utförligt om arbetsuppgifterna och svarar då på övriga frågor.


?Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har förfallit.
 
Arbetstid/Varaktighet
 
3 månaders provanställning därefter tillsvidareanställd
 
Lön
 
Individuell lön tillämpas
 
Ansökan
 
Din ansökan med CV skickar du till [email protected] senast den 31-12-2019.
 
Anställare
CT Food Stockholm AB
Kraftvägen 48
196 36 KUNGSÄNGEN Visa mindre