Lediga jobb OnePartnerGroup Stockholm AB i Upplands-Bro

Se alla lediga jobb från OnePartnerGroup Stockholm AB i Upplands-Bro. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Upplands-Bro som finns inom det yrket.

Operativt lageransvarig till gop

gop söker nu en driven operativt lageransvarig för en spännande roll där du leder ett team på fyra personer. Med ditt erfarna ledarskap och kunskap inom lager kommer du att spela en viktig roll i gops framgång. Ta chansen att vara med och forma framtiden hos ett innovativt företag med fokus på plastmaterial!   Om rollen I rollen som operativt lageransvarig på gop har du en viktig position där du tillsammans med ditt team säkerställer att godsflödet löper p... Visa mer
gop söker nu en driven operativt lageransvarig för en spännande roll där du leder ett team på fyra personer. Med ditt erfarna ledarskap och kunskap inom lager kommer du att spela en viktig roll i gops framgång. Ta chansen att vara med och forma framtiden hos ett innovativt företag med fokus på plastmaterial!
 
Om rollen
I rollen som operativt lageransvarig på gop har du en viktig position där du tillsammans med ditt team säkerställer att godsflödet löper på så effektivt och problemfritt som möjligt. 

Du ansvarar för ett team om fyra personer där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att leda och fördela arbetsuppgifter, följa upp och coacha medarbetare på individnivå samt vara delaktig i det operativa dagliga arbetet som exempelvis lossning, varuplock med hjälp av truck och in- och utleveranser.

Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer vara att:
  Ansvara för skötsel, service, underhåll, servicekontrakt, kontroller, inköp och eventuella upphandlingar som gäller lagerverksamheten
Verka enligt direktiv från närmsta chef
Säkerställa att fastslagna mål inom ansvarsområdet uppnås (mäta och följa upp)
Säkerställa att planering, produktion, leverans, lager och produktförsörjning fungerar optimalt och har de resurser som krävs
 Personal- och arbetsmiljöansvar inom ansvarsområdet inklusive rekrytering
 Utföra dokumenthantering knutet till befattningen i företagets datasystem
 Säkerställa att samtliga medarbetare inom ansvarsområdet är medvetna om gops kundfokusering och kundernas höga krav på kvalité och leveransprecision

 
Vem är du?
Du är en positiv, serviceinriktad lagspelare med en god kommunikationsförmåga mot både kunder, kollegor och medarbetare. Du har ett tydligt och lyhört ledarskap som präglas av respekt och resultat med fokus på att förbättra och utveckla ditt team. Med ett gott sinne för ordning och reda kombinerat med ett stort lösningsfokus hanterar du både långsiktiga och kortsiktiga mål framgångsrikt. Vidare är du en initiativtagande person som trivs i en arbetsmiljö där man ser eventuella hinder som utmaningar och möjlighet till förbättring och utveckling.

För att lyckas i rollen tror vi att du har en gymnasieutbildning och några års erfarenhet av arbete på lager. Du har tidigare haft en ledande roll där du haft personal- och arbetsmiljöansvar. Du känner dig trygg med att arbeta i Officepaketet, meriterande är om du har erfarenhet av systemet AX Dynamics. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav, samt B-körkort och truckkort.
 
Om gop
gop är experter inom alla typer av plastmaterial och vi vet vilken nytta de var och en kan skapa för samhälle, företag och privatperson – nu och framåt. I vårt erbjudande ryms både innovativa, egenutvecklade produkter, marknadens starkaste varumärken och kundanpassade lösningar. Våra kunder finns inom bygg, trädgård, entreprenad och industri över hela Skandinavien. Vi arbetar i nära samarbeten med våra kunder så att vårt erbjudande anpassas för den verklighet som de möter varje dag. Det har varit en självklarhet för oss sedan starten 1968. gop är idag drygt 85 anställda med en omsättning på ca 550MSEK med kontor i Kungsbacka, Stockholm, Oslo och Sorø. Läs mer på www.gop.se

gop är en värderingsstyrd organisation där hela verksamheten genomsyras av våra kärnvärden där vårt agerande och handlande, både internt hur vi är mot varandra och externt hur vi är och vad vi står för gentemot våra kunder och samarbetspartners, ger oss ledning i vårt dagliga arbete. Våra kärnvärden är FRAMÅT, TILLSAMMANS, NÄRVARO och KOMPETENS. Delar du våra värderingar och vill vara en del i en värderingsstyrd organisation är vi övertygande om att du kommer att trivas hos oss.
 
Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar gop med OnePartnerGroup Stockholm. Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse och du kommer att ha din arbetsplats hos gop i Kungsängen. Arbetstiderna är 07.00 – 16.00, måndag – fredag.

Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Josefine Blomkvist på [email protected] eller Sofia Ahlgren på [email protected].

Vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mail. Om du går vidare i processen kommer du att få genomföra två arbetspsykologiska tester för att vi ska kunna göra den bästa matchningen av kandidater. Visa mindre

Operativt lageransvarig till gop

Ansök    Apr 25    OnePartnerGroup Stockholm AB    Lagerchef
gop söker nu en driven operativt lageransvarig för en spännande roll där du leder ett team på fyra personer. Med ditt erfarna ledarskap och kunskap inom lager kommer du att spela en viktig roll i gops framgång. Ta chansen att vara med och forma framtiden hos ett innovativt företag med fokus på plastmaterial!   Om rollen I rollen som operativt lageransvarig på gop har du en viktig position där du tillsammans med ditt team säkerställer att godsflödet löper p... Visa mer
gop söker nu en driven operativt lageransvarig för en spännande roll där du leder ett team på fyra personer. Med ditt erfarna ledarskap och kunskap inom lager kommer du att spela en viktig roll i gops framgång. Ta chansen att vara med och forma framtiden hos ett innovativt företag med fokus på plastmaterial!
 
Om rollen
I rollen som operativt lageransvarig på gop har du en viktig position där du tillsammans med ditt team säkerställer att godsflödet löper på så effektivt och problemfritt som möjligt. 

Du ansvarar för ett team om fyra personer där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att leda och fördela arbetsuppgifter, följa upp och coacha medarbetare på individnivå samt vara delaktig i det operativa dagliga arbetet som exempelvis lossning, varuplock med hjälp av truck och in- och utleveranser.

Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer vara att:
  Ansvara för skötsel, service, underhåll, servicekontrakt, kontroller, inköp och eventuella upphandlingar som gäller lagerverksamheten
Verka enligt direktiv från närmsta chef
Säkerställa att fastslagna mål inom ansvarsområdet uppnås (mäta och följa upp)
Säkerställa att planering, produktion, leverans, lager och produktförsörjning fungerar optimalt och har de resurser som krävs
 Personal- och arbetsmiljöansvar inom ansvarsområdet inklusive rekrytering
 Utföra dokumenthantering knutet till befattningen i företagets datasystem
 Säkerställa att samtliga medarbetare inom ansvarsområdet är medvetna om gops kundfokusering och kundernas höga krav på kvalité och leveransprecision

 
Vem är du?
Du är en positiv, serviceinriktad lagspelare med en god kommunikationsförmåga mot både kunder, kollegor och medarbetare. Du har ett tydligt och lyhört ledarskap som präglas av respekt och resultat med fokus på att förbättra och utveckla ditt team. Med ett gott sinne för ordning och reda kombinerat med ett stort lösningsfokus hanterar du både långsiktiga och kortsiktiga mål framgångsrikt. Vidare är du en initiativtagande person som trivs i en arbetsmiljö där man ser eventuella hinder som utmaningar och möjlighet till förbättring och utveckling.

För att lyckas i rollen tror vi att du har en gymnasieutbildning och några års erfarenhet av arbete på lager. Du har tidigare haft en ledande roll där du haft personal- och arbetsmiljöansvar. Du känner dig trygg med att arbeta i Officepaketet, meriterande är om du har erfarenhet av systemet AX Dynamics. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav, samt B-körkort och truckkort.
 
Om gop
gop är experter inom alla typer av plastmaterial och vi vet vilken nytta de var och en kan skapa för samhälle, företag och privatperson – nu och framåt. I vårt erbjudande ryms både innovativa, egenutvecklade produkter, marknadens starkaste varumärken och kundanpassade lösningar. Våra kunder finns inom bygg, trädgård, entreprenad och industri över hela Skandinavien. Vi arbetar i nära samarbeten med våra kunder så att vårt erbjudande anpassas för den verklighet som de möter varje dag. Det har varit en självklarhet för oss sedan starten 1968. gop är idag drygt 85 anställda med en omsättning på ca 550MSEK med kontor i Kungsbacka, Stockholm, Oslo och Sorø. Läs mer på www.gop.se

gop är en värderingsstyrd organisation där hela verksamheten genomsyras av våra kärnvärden där vårt agerande och handlande, både internt hur vi är mot varandra och externt hur vi är och vad vi står för gentemot våra kunder och samarbetspartners, ger oss ledning i vårt dagliga arbete. Våra kärnvärden är FRAMÅT, TILLSAMMANS, NÄRVARO och KOMPETENS. Delar du våra värderingar och vill vara en del i en värderingsstyrd organisation är vi övertygande om att du kommer att trivas hos oss.
 
Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar gop med OnePartnerGroup Stockholm. Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse och du kommer att ha din arbetsplats hos gop i Kungsängen. Arbetstiderna är 07.00 – 16.00, måndag – fredag.

Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Josefine Blomkvist på [email protected] eller Sofia Ahlgren på [email protected].

Vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mail. Om du går vidare i processen kommer du att få genomföra två arbetspsykologiska tester för att vi ska kunna göra den bästa matchningen av kandidater. Visa mindre

Administratör till Ramirent

Ramirent i Brunna söker nu sin nästa administrativa stjärna som vill arbeta tillsammans med ett härligt gäng med mycket humor och högt i tak! Ramirent är ett ledande serviceföretag i byggbranschen och har en av marknadens modernaste maskinparker. Vårt mål att hjälpa våra kunder att öka så väl säkerheten som effektiviteten ute på arbetsplatserna. Nu söker vi efter vår nästa stjärna i en administratör till avdelningen Brunna Modul. Är det du? Det finns chan... Visa mer
Ramirent i Brunna söker nu sin nästa administrativa stjärna som vill arbeta tillsammans med ett härligt gäng med mycket humor och högt i tak!

Ramirent är ett ledande serviceföretag i byggbranschen och har en av marknadens modernaste maskinparker. Vårt mål att hjälpa våra kunder att öka så väl säkerheten som effektiviteten ute på arbetsplatserna. Nu söker vi efter vår nästa stjärna i en administratör till avdelningen Brunna Modul. Är det du? Det finns chans till förlängning efter perioden om sex månader. Målet är att bli en permanent del av Ramirents team i Brunna. 
På Ramirent är våra värderingar "Smooth Service with a Smile". Detta gör Ramirent till en arbetsplats präglad av entusiasm, en trevlig stämning och god laganda. Ramirent är också ett starkt utvecklingsorienterat företag som värderar sina medarbetare högt. Därmed månar vi också om våra medarbetares kompetensutveckling. När du arbetar hos oss utvecklas du med företaget; dina insatser och initiativ uppmärksammas tillsammans med dina ambitioner att utvecklas inom verksamheten.

Om rollen 
Som administratör på Ramirent är det du som är navet och tar helhetsansvaret för produktionsprocessen av byggbodar som varit ute på hyra och som ska vidare ut på nästa projekt. Du planerar, administrerar och agerar, från förfrågan till utlevererad produkt. Detta administreras i Ramirents affärssystem. Som administratör gör du en strukturerad och långsiktig planering över aktuella och kommande jobb. Du håller planeringsfilen uppdaterad och håller övriga kollegor på avdelningen informerade genom arbetsplatsmöten.

Du kommer bland annat arbeta med: Ta emot och återkoppla på beställningar och förfrågningar. Hantera den gemensamma inkorgen enligt gällande rutin.
Skapa och tillhandahålla aktuella ritningsunderlag till verkstan, samt hantera utförda arbetsorder. Felsöka och åtgärda vid eventuella fel i registrerade artiklar.
Följa upp materialbehov i samråd med lagerpersonalen, så att inköp utförs i tid.
Aktivt delta i avdelningens löpande förbättringsarbete. Övervaka avdelningens processer, påtala eventuella brister och komma med feedback och förbättringsförslag.
Administrera och leda lagerinventeringar.

Om dig 
Vi söker dig som är strukturerad och organiserad som person. Du känner dig trygg med att kunna ta snabba beslut då arbetet sker i en snabb verksamhet och föränderlig miljö. Du är kommunikativ och uppskattar att tillhöra ett härligt gäng med mycket humor.
Du har gymnasieutbildning och för att lyckas i rollen ser vi en stor fördel i om du har ett tekniskt intresse och tidigare erfarenhet av produktionsplanering. Meriterande är arbete från liknande roll exempelvis inom byggbranschen eller uthyrningsverksamhet.
Det även viktigt att du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift. För att lyckas i rollen behöver du ha datorvana då vi arbetar i flertalet olika system. Erfarenhet av att ha arbetat i Officepaketet, samt goda kunskaper i Excel, är ett krav. Vi ser också att du innehar B-körkort.

Övrig information Omfattning: Heltid, 06.30 – 15.30
Anställningsform: Visstid 6 månader
Tillträde: Omgående
Placering: Brunna, Kungsängen

När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Ramirent. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!

Nyfiken på att veta mer
Kontakta oss gärna om du har frågor om rollen eller hur processen ser ut framåt. 
 
Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Visa mindre

Administratör till Ramirent

Ramirent i Brunna söker nu sin nästa administrativa stjärna som vill arbeta tillsammans med ett härligt gäng med mycket humor och högt i tak! Ramirent är ett ledande serviceföretag i byggbranschen och har en av marknadens modernaste maskinparker. Vårt mål att hjälpa våra kunder att öka så väl säkerheten som effektiviteten ute på arbetsplatserna. Nu söker vi efter vår nästa stjärna i en administratör till avdelningen Brunna Modul. På Ramirent är våra värd... Visa mer
Ramirent i Brunna söker nu sin nästa administrativa stjärna som vill arbeta tillsammans med ett härligt gäng med mycket humor och högt i tak!

Ramirent är ett ledande serviceföretag i byggbranschen och har en av marknadens modernaste maskinparker. Vårt mål att hjälpa våra kunder att öka så väl säkerheten som effektiviteten ute på arbetsplatserna. Nu söker vi efter vår nästa stjärna i en administratör till avdelningen Brunna Modul.

På Ramirent är våra värderingar "Smooth Service with a Smile". Detta gör Ramirent till en arbetsplats präglad av entusiasm, en trevlig stämning och god laganda. Ramirent är också ett starkt utvecklingsorienterat företag som värderar sina medarbetare högt. Därmed månar vi också om våra medarbetares kompetensutveckling. När du arbetar hos oss utvecklas du med företaget; dina insatser och initiativ uppmärksammas tillsammans med dina ambitioner att utvecklas inom verksamheten.

Om rollen 
Som administratör på Ramirent är det du som är navet och tar helhetsansvaret för produktionsprocessen av byggbodar som varit ute på hyra och som ska vidare ut på nästa projekt. Du planerar, administrerar och agerar, från förfrågan till utlevererad produkt. Detta administreras i Ramirents affärssystem. Som administratör gör du en strukturerad och långsiktig planering över aktuella och kommande jobb. Du håller planeringsfilen uppdaterad och håller övriga kollegor på avdelningen informerade genom arbetsplatsmöten.

Du kommer bland annat arbeta med: Ta emot och återkoppla på beställningar och förfrågningar
Hantera den gemensamma inkorgen enligt gällande rutin
Skapa och tillhandahålla aktuella ritningsunderlag till verkstan, samt hantera utförda arbetsorder.
Felsöka och åtgärda vid eventuella fel i registrerade artiklar
Följa upp materialbehov i samråd med lagerpersonalen, så att inköp utförs i tid
Aktivt delta i avdelningens löpande förbättringsarbete.
Övervaka avdelningens processer, påtala eventuella brister och komma med feedback och förbättringsförslag
Administrera och leda lagerinventeringar

Vem söker vi? 
Vi söker dig som är strukturerad och organiserad som person. Du känner dig trygg med att kunna ta snabba beslut då arbetet sker i en snabb verksamhet och föränderlig miljö. Du är kommunikativ och uppskattar att tillhöra ett härligt gäng med mycket humor.

Du har gymnasieutbildning och för att lyckas i rollen ser vi en stor fördel i om du har ett tekniskt intresse och tidigare erfarenhet av produktionsplanering. Meriterande är arbete från liknande roll exempelvis inom byggbranschen eller uthyrningsverksamhet.

Det även viktigt att du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift. För att lyckas i rollen behöver du ha datorvana då vi arbetar i flertalet olika system. Erfarenhet av att ha arbetat i Officepaketet, samt goda kunskaper i Excel, är ett krav. Vi ser också att du innehar B-körkort.
Vill du veta mer?
I den här rekryteringen samarbetar Ramirent med OnePartnerGroup Stockholm. Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse och du kommer att ha din arbetsplats på Ramirents anläggning i Brunna, Kungsängen. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Josefine Blomkvist på [email protected]. Vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mail.
Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Administratör till Ramirent

Ramirent i Brunna söker nu sin nästa administrativa stjärna som vill arbeta tillsammans med ett härligt gäng med mycket humor och högt i tak! Ramirent är ett ledande serviceföretag i byggbranschen och har en av marknadens modernaste maskinparker. Vårt mål att hjälpa våra kunder att öka så väl säkerheten som effektiviteten ute på arbetsplatserna. Nu söker vi efter vår nästa stjärna i en administratör till avdelningen Brunna Modul. På Ramirent är våra värde... Visa mer
Ramirent i Brunna söker nu sin nästa administrativa stjärna som vill arbeta tillsammans med ett härligt gäng med mycket humor och högt i tak!

Ramirent är ett ledande serviceföretag i byggbranschen och har en av marknadens modernaste maskinparker. Vårt mål att hjälpa våra kunder att öka så väl säkerheten som effektiviteten ute på arbetsplatserna. Nu söker vi efter vår nästa stjärna i en administratör till avdelningen Brunna Modul.
På Ramirent är våra värderingar "Smooth Service with a Smile". Detta gör Ramirent till en arbetsplats präglad av entusiasm, en trevlig stämning och god laganda. Ramirent är också ett starkt utvecklingsorienterat företag som värderar sina medarbetare högt. Därmed månar vi också om våra medarbetares kompetensutveckling. När du arbetar hos oss utvecklas du med företaget; dina insatser och initiativ uppmärksammas tillsammans med dina ambitioner att utvecklas inom verksamheten.

Om rollen 
Som administratör på Ramirent är det du som är navet och tar helhetsansvaret för produktionsprocessen av byggbodar som varit ute på hyra och som ska vidare ut på nästa projekt. Du planerar, administrerar och agerar, från förfrågan till utlevererad produkt. Detta administreras i Ramirents affärssystem. Som administratör gör du en strukturerad och långsiktig planering över aktuella och kommande jobb. Du håller planeringsfilen uppdaterad och håller övriga kollegor på avdelningen informerade genom arbetsplatsmöten.

Du kommer bland annat arbeta med: Ta emot och återkoppla på beställningar och förfrågningar
Hantera den gemensamma inkorgen enligt gällande rutin
Skapa och tillhandahålla aktuella ritningsunderlag till verkstan, samt hantera utförda arbetsorder.
Felsöka och åtgärda vid eventuella fel i registrerade artiklar
Följa upp materialbehov i samråd med lagerpersonalen, så att inköp utförs i tid
Aktivt delta i avdelningens löpande förbättringsarbete.
Övervaka avdelningens processer, påtala eventuella brister och komma med feedback och förbättringsförslag
Administrera och leda lagerinventeringar

Vem söker vi? 
Vi söker dig som är strukturerad och organiserad som person. Du känner dig trygg med att kunna ta snabba beslut då arbetet sker i en snabb verksamhet och föränderlig miljö. Du är kommunikativ och uppskattar att tillhöra ett härligt gäng med mycket humor.
Du har gymnasieutbildning och för att lyckas i rollen ser vi en stor fördel i om du har ett tekniskt intresse och tidigare erfarenhet av produktionsplanering. Meriterande är arbete från liknande roll exempelvis inom byggbranschen eller uthyrningsverksamhet.
Det även viktigt att du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift. För att lyckas i rollen behöver du ha datorvana då vi arbetar i flertalet olika system. Erfarenhet av att ha arbetat i Officepaketet, samt goda kunskaper i Excel, är ett krav. Vi ser också att du innehar B-körkort.
 
Vill du veta mer?
I den här rekryteringen samarbetar Ramirent med OnePartnerGroup Stockholm. Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse och du kommer att ha din arbetsplats på Ramirents anläggning i Brunna, Kungsängen. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Josefine Blomkvist på [email protected]. Vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mail.
 
Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Administratör till Ramirent

Ramirent i Brunna söker nu sin nästa administrativa stjärna som vill arbeta tillsammans med ett härligt gäng med mycket humor och högt i tak! Ramirent är ett ledande serviceföretag i byggbranschen och har en av marknadens modernaste maskinparker. Vårt mål att hjälpa våra kunder att öka så väl säkerheten som effektiviteten ute på arbetsplatserna. Nu söker vi efter vår nästa stjärna i en administratör till avdelningen Brunna Modul. Är det du? Det finns chan... Visa mer
Ramirent i Brunna söker nu sin nästa administrativa stjärna som vill arbeta tillsammans med ett härligt gäng med mycket humor och högt i tak!

Ramirent är ett ledande serviceföretag i byggbranschen och har en av marknadens modernaste maskinparker. Vårt mål att hjälpa våra kunder att öka så väl säkerheten som effektiviteten ute på arbetsplatserna. Nu söker vi efter vår nästa stjärna i en administratör till avdelningen Brunna Modul. Är det du? Det finns chans till förlängning efter perioden om sex månader. Målet är att bli en permanent del av Ramirents team i Brunna. 
På Ramirent är våra värderingar "Smooth Service with a Smile". Detta gör Ramirent till en arbetsplats präglad av entusiasm, en trevlig stämning och god laganda. Ramirent är också ett starkt utvecklingsorienterat företag som värderar sina medarbetare högt. Därmed månar vi också om våra medarbetares kompetensutveckling. När du arbetar hos oss utvecklas du med företaget; dina insatser och initiativ uppmärksammas tillsammans med dina ambitioner att utvecklas inom verksamheten.

Om rollen 
Som administratör på Ramirent är det du som är navet och tar helhetsansvaret för produktionsprocessen av byggbodar som varit ute på hyra och som ska vidare ut på nästa projekt. Du planerar, administrerar och agerar, från förfrågan till utlevererad produkt. Detta administreras i Ramirents affärssystem. Som administratör gör du en strukturerad och långsiktig planering över aktuella och kommande jobb. Du håller planeringsfilen uppdaterad och håller övriga kollegor på avdelningen informerade genom arbetsplatsmöten.

Du kommer bland annat arbeta med: Ta emot och återkoppla på beställningar och förfrågningar. Hantera den gemensamma inkorgen enligt gällande rutin.
Skapa och tillhandahålla aktuella ritningsunderlag till verkstan, samt hantera utförda arbetsorder. Felsöka och åtgärda vid eventuella fel i registrerade artiklar.
Följa upp materialbehov i samråd med lagerpersonalen, så att inköp utförs i tid.
Aktivt delta i avdelningens löpande förbättringsarbete. Övervaka avdelningens processer, påtala eventuella brister och komma med feedback och förbättringsförslag.
Administrera och leda lagerinventeringar.

Om dig 
Vi söker dig som är strukturerad och organiserad som person. Du känner dig trygg med att kunna ta snabba beslut då arbetet sker i en snabb verksamhet och föränderlig miljö. Du är kommunikativ och uppskattar att tillhöra ett härligt gäng med mycket humor.
Du har gymnasieutbildning och för att lyckas i rollen ser vi en stor fördel i om du har ett tekniskt intresse och tidigare erfarenhet av produktionsplanering. Meriterande är arbete från liknande roll exempelvis inom byggbranschen eller uthyrningsverksamhet.
Det även viktigt att du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift. För att lyckas i rollen behöver du ha datorvana då vi arbetar i flertalet olika system. Erfarenhet av att ha arbetat i Officepaketet, samt goda kunskaper i Excel, är ett krav. Vi ser också att du innehar B-körkort.

Övrig information Omfattning: Heltid, 06.30 – 15.30
Anställningsform: Visstid 6 månader
Tillträde: Omgående
Placering: Brunna, Kungsängen

När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Ramirent. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!

Nyfiken på att veta mer
Kontakta oss gärna om du har frågor om rollen eller hur processen ser ut framåt. 
 
Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Visa mindre

Administratör till Ramirent

Ramirent i Brunna söker nu sin nästa administrativa stjärna som vill arbeta tillsammans med ett härligt gäng med mycket humor och högt i tak! Ramirent är ett ledande serviceföretag i byggbranschen och har en av marknadens modernaste maskinparker. Vårt mål att hjälpa våra kunder att öka så väl säkerheten som effektiviteten ute på arbetsplatserna. Nu söker vi efter vår nästa stjärna i en administratör till avdelningen Brunna Modul. Är det du? Det finns cha... Visa mer
Ramirent i Brunna söker nu sin nästa administrativa stjärna som vill arbeta tillsammans med ett härligt gäng med mycket humor och högt i tak!

Ramirent är ett ledande serviceföretag i byggbranschen och har en av marknadens modernaste maskinparker. Vårt mål att hjälpa våra kunder att öka så väl säkerheten som effektiviteten ute på arbetsplatserna. Nu söker vi efter vår nästa stjärna i en administratör till avdelningen Brunna Modul. Är det du? Det finns chans till förlängning efter perioden om sex månader. Målet är att bli en permanent del av Ramirents team i Brunna. 
På Ramirent är våra värderingar "Smooth Service with a Smile". Detta gör Ramirent till en arbetsplats präglad av entusiasm, en trevlig stämning och god laganda. Ramirent är också ett starkt utvecklingsorienterat företag som värderar sina medarbetare högt. Därmed månar vi också om våra medarbetares kompetensutveckling. När du arbetar hos oss utvecklas du med företaget; dina insatser och initiativ uppmärksammas tillsammans med dina ambitioner att utvecklas inom verksamheten.

Om rollen 
Som administratör på Ramirent är det du som är navet och tar helhetsansvaret för produktionsprocessen av byggbodar som varit ute på hyra och som ska vidare ut på nästa projekt. Du planerar, administrerar och agerar, från förfrågan till utlevererad produkt. Detta administreras i Ramirents affärssystem. Som administratör gör du en strukturerad och långsiktig planering över aktuella och kommande jobb. Du håller planeringsfilen uppdaterad och håller övriga kollegor på avdelningen informerade genom arbetsplatsmöten.

Du kommer bland annat arbeta med: Ta emot och återkoppla på beställningar och förfrågningar. Hantera den gemensamma inkorgen enligt gällande rutin.
Skapa och tillhandahålla aktuella ritningsunderlag till verkstan, samt hantera utförda arbetsorder. Felsöka och åtgärda vid eventuella fel i registrerade artiklar.
Följa upp materialbehov i samråd med lagerpersonalen, så att inköp utförs i tid.
Aktivt delta i avdelningens löpande förbättringsarbete. Övervaka avdelningens processer, påtala eventuella brister och komma med feedback och förbättringsförslag.
Administrera och leda lagerinventeringar.

Om dig 
Vi söker dig som är strukturerad och organiserad som person. Du känner dig trygg med att kunna ta snabba beslut då arbetet sker i en snabb verksamhet och föränderlig miljö. Du är kommunikativ och uppskattar att tillhöra ett härligt gäng med mycket humor.
Du har gymnasieutbildning och för att lyckas i rollen ser vi en stor fördel i om du har ett tekniskt intresse och tidigare erfarenhet av produktionsplanering. Meriterande är arbete från liknande roll exempelvis inom byggbranschen eller uthyrningsverksamhet.
Det även viktigt att du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift. För att lyckas i rollen behöver du ha datorvana då vi arbetar i flertalet olika system. Erfarenhet av att ha arbetat i Officepaketet, samt goda kunskaper i Excel, är ett krav. Vi ser också att du innehar B-körkort.

Övrig information Omfattning: Heltid, 06.30 – 15.30
Anställningsform: Visstid 6 månader
Tillträde: Omgående
Placering: Brunna, Kungsängen

När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Ramirent. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!

Nyfiken på att veta mer
Kontakta oss gärna om du har frågor om rollen eller hur processen ser ut framåt. 
 
Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Visa mindre

Administratör till Ramirent

Ramirent i Brunna söker nu sin nästa administrativa stjärna som vill arbeta tillsammans med ett härligt gäng med mycket humor och högt i tak! Ramirent är ett ledande serviceföretag i byggbranschen och har en av marknadens modernaste maskinparker. Vårt mål att hjälpa våra kunder att öka så väl säkerheten som effektiviteten ute på arbetsplatserna. Nu söker vi efter vår nästa stjärna i en administratör till avdelningen Brunna Modul. Är det du? Det finns cha... Visa mer
Ramirent i Brunna söker nu sin nästa administrativa stjärna som vill arbeta tillsammans med ett härligt gäng med mycket humor och högt i tak!

Ramirent är ett ledande serviceföretag i byggbranschen och har en av marknadens modernaste maskinparker. Vårt mål att hjälpa våra kunder att öka så väl säkerheten som effektiviteten ute på arbetsplatserna. Nu söker vi efter vår nästa stjärna i en administratör till avdelningen Brunna Modul. Är det du? Det finns chans till förlängning efter perioden om sex månader. Målet är att bli en permanent del av Ramirents team i Brunna. 
På Ramirent är våra värderingar "Smooth Service with a Smile". Detta gör Ramirent till en arbetsplats präglad av entusiasm, en trevlig stämning och god laganda. Ramirent är också ett starkt utvecklingsorienterat företag som värderar sina medarbetare högt. Därmed månar vi också om våra medarbetares kompetensutveckling. När du arbetar hos oss utvecklas du med företaget; dina insatser och initiativ uppmärksammas tillsammans med dina ambitioner att utvecklas inom verksamheten.

Om rollen 
Som administratör på Ramirent är det du som är navet och tar helhetsansvaret för produktionsprocessen av byggbodar som varit ute på hyra och som ska vidare ut på nästa projekt. Du planerar, administrerar och agerar, från förfrågan till utlevererad produkt. Detta administreras i Ramirents affärssystem. Som administratör gör du en strukturerad och långsiktig planering över aktuella och kommande jobb. Du håller planeringsfilen uppdaterad och håller övriga kollegor på avdelningen informerade genom arbetsplatsmöten.

Du kommer bland annat arbeta med: Ta emot och återkoppla på beställningar och förfrågningar. Hantera den gemensamma inkorgen enligt gällande rutin.
Skapa och tillhandahålla aktuella ritningsunderlag till verkstan, samt hantera utförda arbetsorder. Felsöka och åtgärda vid eventuella fel i registrerade artiklar.
Följa upp materialbehov i samråd med lagerpersonalen, så att inköp utförs i tid.
Aktivt delta i avdelningens löpande förbättringsarbete. Övervaka avdelningens processer, påtala eventuella brister och komma med feedback och förbättringsförslag.
Administrera och leda lagerinventeringar.

Om dig 
Vi söker dig som är strukturerad och organiserad som person. Du känner dig trygg med att kunna ta snabba beslut då arbetet sker i en snabb verksamhet och föränderlig miljö. Du är kommunikativ och uppskattar att tillhöra ett härligt gäng med mycket humor.
Du har gymnasieutbildning och för att lyckas i rollen ser vi en stor fördel i om du har ett tekniskt intresse och tidigare erfarenhet av produktionsplanering. Meriterande är arbete från liknande roll exempelvis inom byggbranschen eller uthyrningsverksamhet.
Det även viktigt att du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift. För att lyckas i rollen behöver du ha datorvana då vi arbetar i flertalet olika system. Erfarenhet av att ha arbetat i Officepaketet, samt goda kunskaper i Excel, är ett krav. Vi ser också att du innehar B-körkort.

Övrig information Omfattning: Heltid, 06.30 – 15.30
Anställningsform: Visstid 6 månader
Tillträde: Omgående
Placering: Brunna, Kungsängen

När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Ramirent. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!

Nyfiken på att veta mer
Kontakta oss gärna om du har frågor om rollen eller hur processen ser ut framåt. 
 
Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Visa mindre

Innesäljare till Ramirent i Kungsängen

Ramirent i Brunna växer och behöver nu en innesäljare med hög känsla för service! Ramirent är ett ledande serviceföretag i byggbranschen och har en av marknadens modernaste maskinparker. Vårt mål att hjälpa våra kunder att öka så väl säkerheten som effektiviteten ute på arbetsplatserna. Nu behöver vi uppbackning på vårt kundcenter i Brunna och vi söker en Innesäljare som vill ge våra kunder oslagbar service. Är det du? Det finns chans till förlängning eft... Visa mer
Ramirent i Brunna växer och behöver nu en innesäljare med hög känsla för service!

Ramirent är ett ledande serviceföretag i byggbranschen och har en av marknadens modernaste maskinparker. Vårt mål att hjälpa våra kunder att öka så väl säkerheten som effektiviteten ute på arbetsplatserna. Nu behöver vi uppbackning på vårt kundcenter i Brunna och vi söker en Innesäljare som vill ge våra kunder oslagbar service. Är det du? Det finns chans till förlängning efter perioden om sex månader. Målet är att bli en permanent del av Ramirents team i Brunna. 
På Ramirent är våra värderingar "Smooth Service with a Smile". Detta gör Ramirent till en arbetsplats präglad av entusiasm, en trevlig stämning och god laganda. Ramirent är också ett starkt utvecklingsorienterat företag som värderar sina medarbetare högt. Därmed månar vi också om våra medarbetares kompetensutveckling. När du arbetar hos oss utvecklas du med företaget; dina insatser och initiativ uppmärksammas tillsammans med dina ambitioner att utvecklas inom verksamheten.

Om rollen 
Som Innesäljare ansvarar du för hela processen, från kundens samtal till återlämnande av produkten. Du är en aktiv kontakt för kunden och ser till att uthyrningen genomförs på ett framgångsrikt sätt. På kundcentret i Brunna arbetar vi mot stora projekt runt om i Stockholm och möter främst våra kunder över telefon och mail, därför kommer telefonen att vara ditt främsta arbetsredskap i ditt dagliga arbete. Skapa goda relationer till våra kunder
Uppläggning i vårt system samt kreditkontroll av nya kunder
Svara i telefon, ta beställningar samt rådgivning av våra produkter
Stämma av leveranser med kund, att allt fungerat som planerat
Proaktivt säljarbete mot kund där du utvecklar nya och befintliga kunder
Hantering av Ramirents uthyrnings- och försäljningssortiment mot företagets kunder

Om dig 
Vi söker dig som har ett högt servicetänk och ser service som en självklarhet i en roll med kontinuerlig kundkontakt. Du ser värdet i att skapa goda relationer till både kunder och kollegor och visar intresse och förståelse för andra.
Vi söker en ansvarstagande, lösningsorienterad person som förstår vad service innebär. Det även viktigt att du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska. För att lyckas i rollen behöver du ha datorvana då vi arbetar i flertalet olika system och erfarenhet av att ha arbetat i Officepaketet. B-körkort är ett krav.

Det är meriterande om du har: Arbetat i en serviceinriktad roll
Erfarenhet från liknande roll exempelvis inom byggbranschen eller uthyrningsverksamhet

Övrig information Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstid 6 månader
Tillträde: Omgående
Placering: Brunna, Kungsängen

När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Ramirent. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Visa mindre

Innesäljare till Ramirent i Kungsängen

Ramirent i Brunna växer och behöver nu en innesäljare med hög känsla för service! Ramirent är ett ledande serviceföretag i byggbranschen och har en av marknadens modernaste maskinparker. Vårt mål att hjälpa våra kunder att öka så väl säkerheten som effektiviteten ute på arbetsplatserna. Nu behöver vi uppbackning på vårt kundcenter i Brunna och vi söker en Innesäljare som vill ge våra kunder oslagbar service. Är det du? Det finns chans till förlängning eft... Visa mer
Ramirent i Brunna växer och behöver nu en innesäljare med hög känsla för service!

Ramirent är ett ledande serviceföretag i byggbranschen och har en av marknadens modernaste maskinparker. Vårt mål att hjälpa våra kunder att öka så väl säkerheten som effektiviteten ute på arbetsplatserna. Nu behöver vi uppbackning på vårt kundcenter i Brunna och vi söker en Innesäljare som vill ge våra kunder oslagbar service. Är det du? Det finns chans till förlängning efter perioden om sex månader. Målet är att bli en permanent del av Ramirents team i Brunna. 
På Ramirent är våra värderingar "Smooth Service with a Smile". Detta gör Ramirent till en arbetsplats präglad av entusiasm, en trevlig stämning och god laganda. Ramirent är också ett starkt utvecklingsorienterat företag som värderar sina medarbetare högt. Därmed månar vi också om våra medarbetares kompetensutveckling. När du arbetar hos oss utvecklas du med företaget; dina insatser och initiativ uppmärksammas tillsammans med dina ambitioner att utvecklas inom verksamheten.

Om rollen 
Som Innesäljare ansvarar du för hela processen, från kundens samtal till återlämnande av produkten. Du är en aktiv kontakt för kunden och ser till att uthyrningen genomförs på ett framgångsrikt sätt. På kundcentret i Brunna arbetar vi mot stora projekt runt om i Stockholm och möter främst våra kunder över telefon och mail, därför kommer telefonen att vara ditt främsta arbetsredskap i ditt dagliga arbete. Skapa goda relationer till våra kunder
Uppläggning i vårt system samt kreditkontroll av nya kunder
Svara i telefon, ta beställningar samt rådgivning av våra produkter
Stämma av leveranser med kund, att allt fungerat som planerat
Proaktivt säljarbete mot kund där du utvecklar nya och befintliga kunder
Hantering av Ramirents uthyrnings- och försäljningssortiment mot företagets kunder

Om dig 
Vi söker dig som har ett högt servicetänk och ser service som en självklarhet i en roll med kontinuerlig kundkontakt. Du ser värdet i att skapa goda relationer till både kunder och kollegor och visar intresse och förståelse för andra.
Vi söker en ansvarstagande, lösningsorienterad person som förstår vad service innebär. Det även viktigt att du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska. För att lyckas i rollen behöver du ha datorvana då vi arbetar i flertalet olika system och erfarenhet av att ha arbetat i Officepaketet. B-körkort är ett krav.

Det är meriterande om du har: Arbetat i en serviceinriktad roll
Erfarenhet från liknande roll exempelvis inom byggbranschen eller uthyrningsverksamhet

Övrig information Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstid 6 månader
Tillträde: Omgående
Placering: Brunna, Kungsängen

När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Ramirent. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Visa mindre